جلسه جشنواره برترین های ادکا
از کلیه اعضای محترم هیئت مدیره و شورای مشاوران و ناظران دعوت بعمل میآید تا در جلسه ادکا که روز یک شنبه مورخ 89/10/5، ساعت 16 الی 18 در ایستگاه مترو شهید بهشتی، خروجي شمالي، خانه فرهنگ شهيد بهشتي تشکیل خواهد شد حضور بهم رسانند. حضور همه دوستان گامی موثر جهت پربار برگزار شدن این جشنواره خواهد بود.
+ نوشته شده در شنبه چهارم دی ۱۳۸۹ ساعت 23:10 توسط زهرا شاملو (دبیر 4)
|
وبلاگ حاضر جهت اطلاع رسانی فعالیت های